Followers

Thursday 20 June 2013

5 Makanan Pembakar Lemak Yang HEBAT







1. Teh hijau/ Green tea
Teh hijau atau green tea adalah pembakar lemak hebat dan juga berfungsi sebagai antioksidan semulajadi yang mampu menyingkir toksin dan radikal dalam badan terutamanya usus. Dengan mengambil ekstrak green tea akan dapat memecahkan lemak degil serta menurunkan kadar kolesterol dalam darah anda. Pengambilan green tea atau teh hijau semulajadi 2-3 kali sehari mampu membakar lemak dalam badan anda.



2. Delima
Delima juga antara makanan yang baik untuk membakar lemak yang bagus.Delima dikenali sebagai makanan anti oksidan dan baik untuk kesihatan usus. Dengan memakan delima 1 biji sehari anda dapat membakar lemak dengan cepat dan menyingkirkan toksin yang berlebihan didalam badan.





3. Minyak ikan
Dengan mengambil minyak ikan dalam diet pemakanan kita seharian dapat membantu mngurang lemak dan kolesterol jahat dalam tubuh badan.Minyak ikan mengandungi pelbagai vitamin seperti vitamin E yang bagus untuk kesihatan jantung.


berries


4. Berries
Buahan ini baik untuk membakarr lebih lemak dalam makanan harian anda.Pengambilan berries juga membantu menyingkir radikal bebas dalam badan.





5. Air
Dengan meminum air kosong dan mineral 2-4 liter sehari mampu menyingkir lemak dalam badan anda.Selain tu dengan pengambilan air yang mencukupi anda akan dapat menyingkir toksin yang berbahaya dalam badan.Setiap 25 kg berat badan anda memerlukan 1 liter air. ika berat badan anda 100kg anda memerlukan 4 liter air sehari.

1 comment:

Sudilah kira menitipkan sepatah dua kata...