Followers

Sunday 16 June 2013

Mode : Gila Memborong!!

Semenjak naik keje lepas bersalinkan Ariq nie.. Mood nk melaram dengan baju2 baru makin menjadi2.. Dh banyak tahun aku xmbeli baju kurung.. Jenis men sarung je baju2 lama.. Penah smpai 1 tahap.. Aku amik je baju mak2 aku yg die dh x muat.. Yg tu la jadi baju2 baru aku.. Baru pada aku la maknenya..
So kali nie.. Kebetulan pulak kat opis nih ade plak yg rajin menjual baju2 readymade.. Mmg aku grab la 3-4pasang.. Cantik2 bajunya.. Harga pun berbaloi la dgn kuality yg aku dpt..  Nak pulak dh nak raya ni kan.. Harus lah melaram sakan..  Ni pun masih ade 10 pasang yg belum dihantor ke tailor.. Agak2 ade lg ke tailor nk amik tempah dh dekat2 nk puasa ni?? 
Pg td je aku baru amik lg 2 pasang..  klo cite kt laki aku.. Kompom lah die tepuk dahi.. Tp xpe.. Bkn beli paki duit die pun kan.. Setahun sekali je mborong baju lebih sket.. Ye tak.. K lah.. Jom layan beberapa helai baju yg aku dh pakai pun.. X nyempat la katekan. Ala.. Bknnya ade sape taw pun kt kg tu yg baju2 aku ni dh siap pakai..khennnnn.. So layannnnnn...




baju nie paling murah.. nie beli kt Butik Lily Pj
 


yang nie beli kat Azreen Pengurusan...Paisley
Printed ..
yg nie order kat  adikakdik.

yang diborong jumaat lepas..

nie yang baru amik td..
 


gila babeng banyak..

sob sob sob.. 


3 comments:

  1. hahaha Ciare.. Borong..jgn tak borong..

    ReplyDelete
  2. butik lily dekat area umah aku je jue..tapi boleh aku tak pernah g..hahahah..
    lepas ni akan aku jejak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahhh..rugilaana klo tak terjah.situ baju2 die bleh tahan cantik dan murah2.. nak wat pakai g keje mmg sesuai sgt lah..g terjah gih..hahaha

      Delete

Sudilah kira menitipkan sepatah dua kata...